وبلاگ پرپولیس
  » هاشمیان:بعد از تعطیلات با تیم مبفاوتی به لیگ باز می گردیم.

  » ورزشی
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 78601
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم که لذت ببرید و باز هم به من سر بزنید.نظر یادتونرررررررررررررررررررررره.
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
» فقط نرم افزار گوشی موبایل
» ****lip2lip****
» متن عاشقانه عاشقانه متن هاي عاشقانه متن کوتاه شعر و متن عاشقانه عاشقانه اشعار عاشقانه متنهاي عاشقانه
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ طرفداران حقیقی و فشنگچی و آدرس germezete1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» هاشمیان:بعد از تعطیلات با تیم مبفاوتی به لیگ باز می گردیم.
 

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعطیلات پیش رو، زمان مناسبی برای هماهنگی و آمادگی بیشتر بازیکنان است و من سعی می کنم در این زمان، با آمادگی کامل در خدمت تیم باشم.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید هاشمیان مهاجم سرزن و با تجربه سرخپوشان صبح امروز (شنبه) در کلینیک باشگاه حضور یافت تا انگشت مصدومش را مورد مداوا قرار دهد و سپس در مصاحبه ای اختصاصی با سایت باشگاه پرسپولیس به سوالات ما پاسخ داد:

ابتدا در خصوص شرایط بدنی و وضعیت انگشت آسیب دیده ات بگو...

امروز برای مداوای انگشت دستم به کلینیک باشگاه آمدم. حدود 10 روز است که دستم را باز کرده ام ولی عکسی که گرفتم نشان می دهد، انگشت دستم هنوز صد در صد جوش نخورده اما مشکلی برای انجام تمرینات ندارم و خدا را شکر، توانستم خودم را به لیست 18  نفره تیم برسانم. این تعطیلات فرصت خوبی است برای من و دیگر بازیکنان که بتوانیم با هماهنگی و آمادگی بیشتر در بازی های آینده شرکت کنیم.

بازی برابر تیم صنعت نفت را چطور ارزیابی می کنید؟

ما در بیشتر بازی های قبلی، مثل بازی مقابل ملوان و مس سرچشمه واقعا بدشانسی آوردیم. در بازی برابر ملوان در اوج برتری و حملات فراوان، گل خوردیم. در بازی با مس سرچشمه نیز ابتدای بازی گل خوردیم اما در این بازی برابر صنعت نفت با هوش بودیم و از فرصت های بدست آمده استفاده کردیم. این برد باعث افزایش روحیه تیم شد و حالا کادر فنی با خیال راحت می تواند از این تعطیلات استفاده کرده و تیم را در جهت هماهنگی، انجام کارهای تاکتیکی و آماده سازی هدایت کند.

عملکرد جواد کاظمیان چطور بود؟

خیلی خوشحالم از اینکه جواد خوش درخشید و به همه روحیه داد. در شرایطی که مهاجمان پرسپولیس با مصدومیت مواجه شده اند و تیم نیاز به استفاده از موقعیت های گلزنی داشت، جواد عصای دست تیم شد و روحیه مضاعفی را ایجاد کرد. کاظمیان بازیکن با استعداد و باهوشی است و در دو بازی که به میدان رفته، چهار گل به ثمر رسانده و اگر به آمادگی صد در صد برسد، قطعا بهتر از اینها کار می کند.

شرایط ورزشگاه و حمایت هواداران را چگونه ارزیابی می کنید؟

ما در چند بازی خانگی علیرغم برتری، گل اول را خوردیم و این شوکی بود برای هواداران، کادر فنی و بازیکنان، نیاز داشتیم با حمایت هواداران از این حالت خارج شویم ولی نباید با عجله برخی هواداران مواجه می شدیم چرا که در آن شرایط، برخی قصد سوء استفاده داشتند و منتظر موقعیت برای فاصله اندازی بین هواداران و تیم بودند که شکر خدا با هوشیاری هواداران این ترفند خنثی شد و پرسپولیس با برد مقابل صنعت نفت به استقبال تعطیلات دو هفته ای می رود تا با یک تیم متفاوت به این مسابقات بازگردد.

عملکرد تیم در پنج هفته اول را چطور دیدید؟

ما در این 5 هفته ابتدایی مسابقات لیگ، بجز نتیجه، بازی های خوبی را ارائه دادیم اما اول فصل است و همه مسیر ها برای رسیدن به یک تیم ایده آل و کسب نتایج مطلوب باز است.

با توجه به مشکل پرسپولیس در خصوص مصدومیت مهاجمان، نظرت در مورد خط حمله این تیم چیست؟

این شرایط طبیعی است، البته با کمی بدشانسی. من در اولین جلسه آسیب دیدم و مهرداد نیز با مصدومیت مواجه شد و از سوی دیگر هادی نوروزی هم به جمع آسیب دیدگان اضافه شد و پرسپولیس از ابتدای راه با بدشانسی مواجه شد اما امیدوارم بازیکنان مصدوم هر چه زودتر به تیم اضافه شوند تا با آمادگی کامل به جمع مدعیان ملحق شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در شنبه 5 شهريور 1390برچسب:, توسط فاطمه آقایی | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي